torsdag 15 april 2010

En underbar dag skulle man nog kunna säga.

Egentligen hade jag velat lagt in  "sov du lilla videung",men det står att den är copyright.Annars hade den passat bra nu,för om några dagar ska det visst komma snö,visserligen snöblandat regn men ändå vi är snart inne i Maj månad och bönderna håller på som bäst just nu.Så ni får nöja er med bilden.Idag har vi soldis,fast det blåser lite förstås,trots det så är det nästan +15 grader idag.Sambon ska till Göteborg idag,men jag har bestämt mej för att stanna hemma för jag behöver min promenader,för hur ska jag klunna bli bra om jag inte får bägge delarana promenaderna är viktiga och ett måste.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Torsdag.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Jag höll på att skolka från min promenad idag ... men tog mig i kragen!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Men jag skolkade men hade jag vetat vad jag vet nu hade jag nog skolkat.Om du tittar in om en stund ska du se hur dumt jag burit mej åt.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kram.

    SvaraRadera