onsdag 3 mars 2010

Såg ni det nya programmet"Fuskbygge".

Satt och tittade på det nya programmet "Fuskbygge" med Timelle och Ekdal.Det är inte klokt vad killen drog in pengar och ställt till med ett rent helvete för familjen..Nu ska det visst bli ett kvällsöppet program med Ekdal.Synd bara att det inte passar min tid Kanske kommer det i repris det återstår att se
Men först är det CSI jag vet inte om det är ett gammalt eller nytt för de verkar att blanda ihop avsnitten för den i natt var ett gammalt men jag hade inte sett det men vi får väl se i morgon vilket det var.


Sen blir det även Criminal Minds så det är dags och kolla om man har bandet på rätt ställe så jag inte tar av filmen med Steven Segal som  jag har precis där jag ska börja dessa 2 program.Godnatt önskar "Kaksmulan"//Agath.

12 kommentarer:

  1. Nä - jag vill inte se fuskbyggen. Brukar få se lite från en bekant besiktningsman i alla fall.
    Vi såg en lite konstig dansk film - Midsommer - istället.
    Fint väder hade vi i alla fall idag. Mvh LW

    SvaraRadera
  2. Jag tycker så synd om människorna som råkar så illa ut. Tur på sätt och vis att man slipper sådant när man bor i hyreshus.

    CSI och allt vad de heterär så röriga så man har svårt att hålla ordning på dem. Tur att det för det mesta är avslutande avsnitt. Det kan hända ibland att det är fortsätting följer på något/några avsnitt. God Natt och Sov så Gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Såg inte programmet men jag hörde när de intervjua både Ekdahl och Timell på radion, det lät som det var bra och jag tror det finns väldigt många skojare i byggbranchen.

    Måste ju oxå önska dig god morgon, hoppas din nattsömn vart god!

    Kopierade och skrev precis ut din kaka till kaffe här på sidan, den ska jag testa i helgen, lät riktigt gott faktiskt! *mums*

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ps: Var hittar man chokladkaffebönor???

    SvaraRadera
  5. Hej Liberum-weto!
    Att det finns fuskbyggare,det vet jag
    för det råkade min son ut för i½ år sedan
    Visserligen var det bara ett förråd,men ändå
    Det är trisst när de skinnar familjerna på det
    visset som vissades igår, 1,8 mille och ändå
    kursade byggföretaget 2 gånger samt startade upp dem igen,undrar hur stor räkningen hade
    blivit om de fortsatt?
    Komedifilm eller?
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  6. Hej Starry-eyes!
    Jag också,för ingen människa är gjord av pengar
    sen kan det vara fattig eller rik,men det är alltid den som är fattig eller normalinkomstagare som får stryka på foten.
    Ja de som bor i lägenhet ja.

    Ja jag tycker med det börjar bli rörigt,om de ändå kunde skrivit att det är repris i stället för nytt så hande det varit enklare,för många av
    de jag spelar på natten är det väl bara 3-4 som jag sagt men den har jag ju sett.Så¨jag håller med dej att det är rörigt.Det fanns en som jag såg som det skulle vara en fortsättning på men den missade jag nog.För jag såg aldrig fortsättningen.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Godmiddag!
    Ha, man behöver inte se TVprogram för att se fuskbyggen. Titta bara på huset jag bor i. Med amatörer rill snickare. Samma amatör som hjälpte till att sätta upp förstärkning i logen - som rasade senare. Men det är inte kul för de som drabbas..
    Är på språng i vanlig ordning, ska till staden sedan men först ner till stallet.
    Det snöar lite ymnigt här och mellan varven kommer den gula fram, värst är blåsten, den är kall..
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Ms Chevelle!
    Ja jag tittade på programmet men inte på
    kvällsöppet,jag skulle ju ladda videon vid
    23,00 så den gubben gick ju inte,men den
    kanske kommer i repris.

    Ja inatt somnade jag visst till det var skönt
    eftersom jag i vanliga fall sover dåligt och
    gjort det ganska länge,men tröttheten tar väl
    ut sig också.
    För mej är det ju för sent att önska en godmorgon du har ju varit i gång länge när jag satte mej här*ler*Hoppas du bara inte var för trött idag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Ms Chevelle!
    Ja kakan verkar väl smarrig,eftersom jag själv inte har bakat den så har jag inte tittat efter chokladkaffebönor...men finns florsocker med chokladsmak,så finns säkert det också annars skulle de ju inte ha en sådan kaka eller?
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Recurven!
    Jo jag vet du hade ditt vid knutarna förra året.
    att det finns fuskbyggare det har jag varit medveten om men den astronomiska summa de fått
    betala och ändå var det inte klart.Så det snöar hos er idag också,vi har strålande sol just nu,när sambon var för enm stund sen och titta hade vi -4 grader.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Ja, fy vilket folk det finns!! Man blir såå arg. Dom verkar inte ha någon skam i kroppen. Tyckte programmet var bra. Nu lär ju inte den firman få några mera jobb.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  12. Hej Susanne!
    Ja det var ju mycket pengar det rörde sig om
    nästan 2 mille,det är ju bra om de lyckas klämma
    åt sådana.Skam det tror jag inte de kan stava till.Nej några föer jobb får han säkert inte eller så byter han namn,men det bliv väl inte i det namnet i så fall...Såg du på kvällsöppet också?För det kunde ju inte jag för det går inte spela in en kanal och titta på en annan.
    Kramar.

    SvaraRadera