fredag 5 mars 2010

Nu ger jag upp....


Att leta efter kammar som man bara stöttar upp håret det är nästan omöjligt,jag har blivit av med min Afroditekam,men enligt datorn finns det inget sådant namn,jag får gå till en hårfrisörksa så jag till sist ramlar över den i så fall,det här vara inte roligt allt.solen skiner och egentligen skulle jag varit på topphumör men efyter som jag blir motad som olle i grind,Så det är bara att ge sig ut och leta för min kam är spårlöst försvunnen.Så man kan väl förena flera saker på en gång.Nu har vi -4 grader här så det är ju inte så kallt kanske hittar jag det jag söker.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Fredag.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Menar du en böjd kamliknade "hårgrej"? Jag har sett på både ICA och Konsum. Sök på "hårkam".

    Ha en bra fredag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej på dig jag har försökt flera gånger att kommentera dig ..men det har aldrig gått fram! Testar nu igen ..hoppas att du finner din kam ,annars så finns de på Lindex om du har en sådan affär i närheten ,vill säga! ha det so gott vi har strålande sol idag ..Ja,nästan lite vårlikt ,trots all snö! kram till dig vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Här är det vårigt och glatt när man kommer på besök.

    Sån där kam borde finnas lite överallt om det är sån som jag tror att det är.. Jag har två, vill du ha?
    Ha en underbar helg. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Jag sökte men jag var inne hos en del hårfrisörer,men de hade inte en kunde
    beställa hem men det var en sådan vikkam
    som jag en gång haft,men vad gör man,så när
    jag var inne hos frissan här,för att höra när jag permanentade mej,jisses det har gått 7 veckor sen dess,så jag beställde snabbt och
    ska dit på måndag,och så frågade jag om hon hade fått hem sådan kam jag sökte,men det hade hon inte och hon sa jag kunde försöka i färgaffären.Där inne hade de sådan som är vikbar så det fick bli den.Tack för ditt råd.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Trassel på linje?Hur kan det komma sog att det inte ville komma fram?Jag sökte på Lindes också.
    Men så har vi varit runt lite i hårfrisörbutiker och frågart en hade en vikkan
    men så försökte jag även hos min frisör derls ville jag fråga hur länge sen jag varit där 7 veckor kan du tänka dej var bli tiden av?
    Så frågade jag om kam men de hade inte fårtt sådan jag var ute efter men hon rekomenderade
    färghandeln,så sambon gick in där och hörde för det är så attans halt rena isen på sina ställen de hade men en vikkam blev det jag får nöja mej med det.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Carina!
    Ja här är så fint tack vare Kojiki som är så snäll och hjälper mej.
    Du får väl kika in om en stund för jag ska strax lägga in ett nytt inlägg om just kammen
    Jag önskar dej en trevlig Fredagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera