fredag 1 januari 2010

Ja så har halva dagen gått detta år 2010



GOTT NYTT ÅR till er alla.
Lite trött är man allt denna Fredag första dagen av detta år,inte bara år utom årtionde,vad dessa åren har rasat fort sen 2000.Men mycket har också hänt under dessa 10 år.Förs blev ryggen dålig sen bröt jag m,in fot,och jag har väl egentligen inte hämtat mej sen jag brött den 4 operatuioner har jag gått igenom,och det har knappast blivit bättre,jagnhar ju inte kunnat återhämta mej från något av det förrän det avlöst med något annat.Nu hoppas jag,nej önnska är väl ett bättre ord att detta årtionde ska ha bättre rustning för mej.Men min  store son har skänkt mej 2 fina barnbarn som jag är så glad för,hoppas avståndet inte varit så stort.Min lille son flyttade till ny lägenhet i går,Så nu har han inte så långt till jobbet,han slipper ta bilen när han jobbar eller ska till affären.Det var lite var som hänt de sista 10 åren.Det är klart att det hänt mera men det är inte så trevligt att skriva om.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en jättefin Nyårsdag.//Agath

4 kommentarer:

  1. Ha en nfin fortsättning kram på dig.Detta år kan ju bli det bästa av år ..eller hur:)

    SvaraRadera
  2. Ädlis
    Tack detsamma. Ligger här och jäser med min laptop. Ha det gott du med, denna första 2010-års dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Hoppas din första dag av detta årtionde har varit bra,och önskar att de andra 364 dagarna
    ska vara lika bra.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. PreddieTigern!
    När det blir bra dagar får du ta laptoppen med dej ut när du går,inte så dumt att behöva vila
    lite ibland.
    Jag hoppas ditt 2010 ska vara ett bra år.
    Kramar.

    SvaraRadera