måndag 30 november 2009

Vilken märklig dag....Och nu säger jag godnatt.

...till att varit igengrått,så mot kvällningen så sken solen upp,men det fanns inte tillfälle att ta kort då,sen när vi varit och handlat lite fika så när vi kom körandes ut mot stora landsvägern så var det en sådan vacker solnedgång,tror ni jag kunde fånga det denna gången heller,nej då den hann nästan att försvinna så detta är ett ska vi kalla det ett chanskort,men ändå vacker i sig.Själv njöt jag,men stunderna är ju så få just detta när solen går ner man kan ju inte stanna precis vad man vill.Håll till god.Ja så var denna kvällen över och i morgon ska jag till sjukgymnasten så jag tänker strax gå till sängs.Så jag önskar er alla en god natts sömn. "Kaksmulan" //Agath.

12 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild! Lycka till hos sjukgymnasten i morgon, jag håller tummarna.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!!!

    Vilken fin bilder!!!!

    Du är sjukgymnasten...imorgon...lycka till...

    Godnattskramar nilla

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!

    Det var en vacker vintersolnedgång du fick på bilden, tycker jag.

    Idag på morgonen såg jag en underbar syn på himlen. Det var fullmånen som fortfarande var uppe och det var ljust runt omkring den och samtidigt lite smala moln som svävade där uppe. Det var så vackert!

    Vi har faktiskt lite rimfrost på gräsmattan idag. Nu är kanske kylan på väg till oss. Lite kyla är fint nu. Och rimfrost är vackert!

    Ha en bra dag!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Fint kort hoppas det går bra idag för dig vi hörs..kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej Wolmer!
    Ja den är vacker,men inte så
    vacker som den jag såg först som hann
    försvinna bakom trädtopparna,vid ett lämpligt ställe så fick det bli denna i stället.
    Tack det kan behövas.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Godmiddag!
    Hoppas det gick bra hos gymnasten!! Här är det höstväder med den gråa nyansen som vanligt. Geggigt och skitigt upp till knäna. Ska ner till hästen snart och sedan bär det av till staden och bågskyttet. Det känns bra med lite tävlingsuppehåll nu. Den 9 jan är det en tävling, men vet inte ifall jag ska med då, måste fundera lite.. Det är ända i Karlstad, halvvägs till Norge från mig. Handla hem kattsand måste vi göra, men om det blir före eller efter bågskyttet vet i katten?? Går på halvfart i detta mörker, har inte kännt mig något piggare av Beroccan heller, så det verkar inte hjälpa mig i alla fall, till helgen är det 2 veckor vi druckit det, så nu borde man ju ha märkt någon skillnad. Eller vad tror du??
    Ha de fortsatt bra under dagen som återstår!

    SvaraRadera
  7. Hej nillavännen!
    Tack ja är den inte fin.
    Ja jag ska till sjukgymnasten idag.
    Tack.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Maskroskvinnan!
    Ja är den inte vacker,synd bara att det
    där ögonblicket då jag fängslades av den
    försvann bakom träden.Man kan ju inte stanna
    vad man vill.

    Ja det därmed monen och en rand vitt runt då brukar de säga att det blir kallt,och det har
    stämt var gång tycker jag,så vida inte det vita
    var moln förstås.
    Detta fenomen brukar man se vid stjärnklar himmel och månen med en vit rand om.
    Ja har det blivit lite snö och sen rimfrost och sol ah vilken underbar bild det blir.Men det är
    väl inte så långt borta nu,i morgon är det Onsdag....
    Jag önskar dej en ntrevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Mary-Louise!
    Ja vi får väl se,ska strax åka..
    Ja vi höres.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Recurven!
    Jag ska strax åka,så vi får se sen...
    Vi har strålande sol här,vilket man inte är så bortskämd med.

    Så du blir inte bättre av Beroccan trots du tagit den sådan lång tid,hur säger din sambo
    är det samma sak för honom?Eller du har kört slut på dej så det är därför du är trött.
    Ja det går åt lite kattsand till sina små söta djur.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Hej Agath
    Vad bra, då har jag läst hur det gick för dig i dag. Det är riktigt långdraget med dina stackars fötter...Hoppas nu att denna behandling hjälper dig. Du var ju på gång ett tag, med promenader menar jag. Så blir det så här ont igen. Inte bra!

    Vilken jättefinfin bild...otroliga färger på himlen ;-)))

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  12. Hej Susanne!
    Ja det är inte så mycket som händer här.
    Ja dessa fötter och mina promenader hoppas
    att snart kunna tra itu med dem igen,du kan
    inte ana så mycket som sätts i rullning när
    inte allt stämmer.Hoppas att få ordning på
    det ganska snart.
    Eftersom kvällen bara försvann.
    Så önskar jag dej en trevlig Onsdag i stället.
    Kramar.

    SvaraRadera