tisdag 24 november 2009

Nu tror jag det är dags för sängen...

....har haft sådan hemsk huvudvärk idag så det har mest varit vid TV:n,kanske det är vädret det beror på,när solen ändå visades sig här idag sitter jag och väntar på samtal eller besök,får väl hoppas att det blir samma väder i morgon,någonj gång ska jag väl ha tur....Idag trodde jag mina ögon spelade mej ett spratt jag tittade ut mot gatan och det såg minsann ut som det hade kommit snö,men jag tittade i ett annat fönster lite närmare då såg jag att inte ens en snöflinga det låg där.Nåja kanske lika gott det,men till första advent vill jag banne mej ha snö,för det blir så stämningsfullt.Godnatt alla önskar "Kaksmulan"//Agath.

16 kommentarer:

  1. Det är trist med denna barmark...och mööörkt, önskar verkligen lite snö nu.

    Nattikram.

    SvaraRadera
  2. Ja, här är det minsann snö så det räcker och jag vill inte ha den !!!
    Tråkigt att du har haft huvudvärk i dag, hoppas att morgondagen blir bättre.
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  3. Ja det blir ju lite mer adventsstämmning med lite snö. Det kan inte hjölpas.
    Ett tunt snötäcke räcker gott tycker jag.

    Synd på ditt lilla huvud men hoppas värken gått över tills du vaknat.

    Nu ska jag också sova.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Agath
    Jag tog mig friheten att sätta en profilbild till dig. Det såg så tomt ut. Du kan ju se ut något vid tillfälle..Hittade denna lilla röda ros och jag tyckte den passade dig....Jag vet inte hur tydlig den blir...

    Ha en trevlig dag utan huvudvärk hoppas jag...tycker också jag känner av lite huvudvärk faktiskt.....

    xxx

    SvaraRadera
  5. Hej Agath!
    Man får ta det som det är och hoppas på att det hjälper.
    Jo, det har blivit svårare att kunna titta/spela in på fler apparater samtidigt. Här har vi varsin tv, fast jag kan bara titta på gratisutbudet på min tv som com hem har.

    Jag hade också lite huvudvärk, tur att det går över. Hoppas du mår bättre.
    Ingen snö här heller.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Hej Anne-Sofie!
    Ja du har så rätt,lite klarare
    luft och lite snö skulle sitta fint.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej Doris!
    Ja där verkar det tvärtom,nuí får snön tidigare
    efter vad jag förstått ni vi påratats vid.
    Då kan det inte vara vädret som ger en sådan huvudvärk.Den har jag nog haft i en veckas tid. Vi får väl se när den vill säga adjö.
    Jag önskar dej en fin Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Godmiddag!
    Huvudvärk verkar de flesta ha nu, detta förb.. väder gör oss tokiga tror jag. Och till advent lär det inte komma någon snö. Det är för varmt fortfarande och ska så vara över helgen.
    Sitter och väntar på att posten ska dyka upp, kanske mina pilar är med där idag, hoppas, hoppas, jag är så nyfiken på dom. Men jag kan ju inte börja skjuta med dom direkt för de ska målas och fixas till inan och Mellangeabben har min klarlacksburk hos sig. Han håller också på med träpilar, vårt gemensamma projekt så att säga.. I nödfall får jag väl köpa en burk till, för jag orkar inte vänta. Jag vill fixa allt fort, fort.
    Nu kommer posten!!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  9. Hej Ninasol!
    Ja just så man får den där kännslan av
    julstämning...Nej den fortsätter där den
    slutade igår,kanske håller på att bli
    sjuk,vem vet?Oj då var du uppe så länge?
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Kojiki!
    Det gör ingenting,den var ju söt rosen.
    Tack,du bjuder på överaskningar*ler*
    Ja huvudvärken sitter kvar,och det är
    sådan som inga huvudvärkstabletter biter på.
    Oj du också,kan det än då vara vädret som ställer till det?
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    xxx

    SvaraRadera
  11. Hej Carina!
    Jo man får ju det,här hade jag en man
    som bara sysslade med massage och akupunktur.

    Ja det är ju det men man får vara nöjd med det lilla kanske...Åtminstone så spelar jag in de
    2 timmar på natten,men en sak gillar jag inte ibland slänger de in nytt och gammalt.

    Ja jag tror nog det kan vara vädret ändå,man får inte den luft man behöver.Det är vad jag tror...Nej huvudvärkenn har inte släppt.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej på dig vill också ha snö nu...ha det gott vi hörs..kramar!

    SvaraRadera
  13. Hej Recurven!
    Ja det verkar nästan så,så jag är ju inte ensam kan det var något sjukt på gång?
    Jag sa bara jag ville ha snö för stämningens skull,för är det grått och blött så är det inte detsamma.
    Så du väntar på dina pilar,alltid något glädjande.Ja om du försvinner så vet vi vad
    du gör,målar i långa banor,är det många pilar som ska målas?
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  14. Hej Mary-Louise!
    Ja vi är kanske lite barnsliga eller?
    Men jag har alltid älskat snö.Nu ska
    jag smita i duschen.Se omm huvudvärken
    lättar något.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej Agath

    Jag har sett lite här och där att dessa bilder försvinner ibland...

    Ang kommentarer och fördröjning har jag också märkt detta..tror att det bara är något tillfälligt......

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  16. Hej Kojiki!
    Ok då kanske det ordbar sig så småningom,
    idag har jag tagit det lugnt jag har inte
    suttit mycket vid datorn alls.
    Har din huvudvärk gett med sig?
    Min är en envis rackare.
    xxx

    SvaraRadera