söndag 1 november 2009

Godnatt till er alla.

Jaha vilken konstig kväll,här tänkte jag att i kväll skulle jag komma skapligt i säng,eftersom det inte var något att spela in så var tanken io alla fall..men ack vad jag bedrog mej,än har jag inte lyft rumpan från stolen,men strax så....TV:n går för döva öron.Och det ända jag tittat på är Körslaget,den lilla tjej åkte idag det tyckte jag var synd,men de sjöng så bra alla,även Team Pontare som jag inte är så förtjust i.Jag önskar er alla en godnatts sömn."Kaksmulan" Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Kolla denna om det kan vara något intressant.

    http://senasteinlagg.blogspot.com/
    Klistra in adressen i adressfältet i din webläsare!

    xxx

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Jag går på halvfart idag, allt är segt.. Vill liksom inte vakna. Men jag måste masa mig ner till stallet och fixa med hästen idag. Jag tänkte jag skulle få bort lite lera på honom. Boxen behöver storstädas och nytt spån ska in. Det är typiskt höstväder här idag, grått, grått, grått. Ha en bra dag! Hörs senare!

    SvaraRadera
  3. Hej Kojiki!
    Förklara så jag vet att
    jag inte gör fel...
    xxx

    SvaraRadera
  4. Godmiddag Recurven!
    Jag har inte kommit så mycket
    längre jag heller,har bara ätit
    frukost och duschat...Solen ville
    titta framm för en stund sedan.
    Krama Bounty från mej.
    Jag önskar dej en skön Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera