tisdag 19 oktober 2010

Ja nu är det dags för sängen igen.Godnatt till er alla.

Läkaren sa i går att det stödet jag hade som jag visat innan,det har jag ingen nytta av,så jag var inne hos arbetsterapeuten så plockade hon fram detta stödet,visserligen sa hon jag skulle ha det på natten också,men min tumme somnade så jag var rädd att jag inte kunde somna,men det kunde jag inte ändå så jag var jättetrött vid klockan 9,30 så jag gick och la mig en stund till.Nu ska jag tillbaka till arbetsterapeuten den 1/11 antagligen vill hon veta om stödet varit bra,jag har ju inte hunnit gå in i det ännu,så vi får väl se.Idag har inte malarna varit här alls men den killen som antagligen håller i alla trådarna var här för den killen som målar hade sagt till arbetsledaren han som var så arg ni vet,att det luktar en del rök ännu så nu har han kommit tillbaka med joniseringsapparatenför att få bort röken,förresten sa sambon det står 2 sådana där,så vi får väl se hur det blir.Nu ska jag knallar till kojs så jag önskar er alla en god natts sömn.Från "Kaksmulan"//Agath.

8 kommentarer:

  1. Godmidda!
    Jaha, i kväll gäller det! Ska jag bli godkänd domare eller inte??? Jag höll på att somna i regelboken i gårkväll, så har jag läst genom hela till sist ändå. Men frågan är hur mycket som fastnat?
    Var till gymmet i går tillsammans med kompisen. Vi blev vägda och mätta.
    Jag hade förlorat 2,1 kg på de här veckorna. Ändå har vi ju inte gymmat så intensivt som andra. Mina lår har blivit 4 cm smalare och så hade jag tappat några cm till här och var, tillsammans 12 cm på kroppen. Det gör tydligen verkan ändå. Bara att gymma vidare.. Ändå har jag inte lagt om mina matvanor. Bågskytte blev det inget igår för min del (som vanligt) Jag har ju hittat papper om en bågskyttekurs så jag gick runt och frågade om nybörjarna ville vara med. Nu ska jag bara försöka komma på vilken dag i veckan vi ska kunna ha kursen på.
    Håll tummarna för mig i kväll!
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Goväll Recurven!
    Hoppas allt har gått bra för dig,ja atrt läsa regelböcker gör en väl trött,så det är väl inte så konstigt om du blev det.Ja vid det här
    laget vet du säkewrt hur mycket som fastnat.

    Ja då får man väl säga att gymmet har varit bra på många sätt.
    inte dåligt att tappa 2 kg och ändå inte ändrat dina matvanor,annars tjatar de ganska frisk att man måste äbdra även dem när man vill gå
    ner i vikt,men det var ju inte därför du började på gymmet utan för styrkans skull.Men grattis ändå.
    Jag har tänkt på dig hela dagen trort jag inte var här.

    Hoppas allt gick bra utan mina hurrarop.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag klarade slutprovet med alla rätt!! Men tack vare att jag läst så mycket så tyckte inte jag att det var svårt. Vi fick ett domarbevis, en röd penna och ett förstoringsglas.
    Vi mötte varken regn eller snö på hemvägen så vi hade tur med vädret vill jag lova.
    Nu ska jag snart gå ner till Bounty och sedan ska vi in till bågskyttet. Jag ska ta mig ett gymmpass också.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ja då var man hemma igen,vi har varit i Lidköping idag,
    satt på vinterdäcken och det kan jag säga det behövdes
    för i morse kom det ett snöfall så man inte såg till
    grinden.
    Ska visa sen hur det ser ut nu inte så mycket förstås
    som det var i morse är det inte men det har visst snöat
    lite varstans i vårt land.
    Så du behövde inte ängslas för hur det skulle gå ni har
    du ju beviset att visa upp.
    Ha det så gott så sens vi sen.
    Ha en bra gymkväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Ja, det stödet ser ju mycket gedigare ut, hoppas att det hjälper dig lite.
    Läste att du också fått snö, jag har också fått mina vinterdäck under, skönt, för jag ska ju jobba hela helgen.
    Sköt om dig !
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Det var vitt ute här också i morse. Skönt att det kom nu och inte när jag skulle hem från Stockholm i onsdagskväll. Jag har inte bytt sulor på bilen, men nu ska jag inte ut och åka förrän kanske i morgon lördag. Vi kanske tar en tur in till staden för att leta efter bord till fikahörnan i skjutlokalen. Har ett ställe med begagnade möbler.
    Jag vände lite på rutinerna i går och åkte först in till Rosvalla och sköt. Hann göra det i ca 1 timme, sedan var jag till gymmet. Börjar märka att jag har mera ork nu så jag har ökat lite på gymmamndet framförallt på stationerna mellan maskinerna. Det var kul att gymma i går. Skjutningen gick ganska bra också för den delen.
    Det är rätt mulet här nu men för någon timme sedan var den gula framme. Bounty har sitt täcke på så jag funderar på om det inte ska börja regna/snöa mera, ca 2 grader.
    Ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  7. Hej Doris!
    Ja men fårare att arbeta med så när
    jag gör något får jag ta av mig det.
    Det är ju en nackdel förstås.
    Ja vi fick snö i Torsdags ungefär en timme
    innan vi skulle till Lidköping,för att sätta
    på vinterdäcken.Och den ligger kvar än.
    Idag har vi varit i Herrljunga hos tandläkaren
    och det var snötäckt på de flesta ställen.
    Jag önskar dig en trevlig Fredagskväll.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Ja annars brukar snön inte ligga över natten den första snön,
    men det har väl varit kallt om natten som gjort den stannat
    kvar.Faktiskt kom det rätt mycket i gårkväll och sambon fasade
    för det för vi skulle till Herrljunga idag,så vi körde 2 timmar
    innan jag skulle vara där.Så vi hann i god tid.

    Nej vi märkte ju när vi åkte iväg för att byta däck,det var så halt
    så vi fick ta en annan väg,så vi kom ut på stora vägen ganska fort.

    Det är bra att de har sådana butiker med begagnade möbler så köpte
    vi ett bord till U.Ö. när jag bodde i Älmhult.
    Ja man får mer energi när man märker det ger resultat inte sant?
    Att det gick bra att skjuta var väl för du fått mer kraft i armarna
    och händerna.

    Idag har vi haft mycket sol och så sitter jag i en tandläkarstor och gapar,så där la jag min dag.Det kommer att bli dyrt det här de ska göra
    får väl se med brevet på måndag.
    Jag önskar dig en trevlig Fredagskväll.
    Kramar

    SvaraRadera