tisdag 21 september 2010

Jag lovade ett recept,.......

............men längre har jag inte kommit mer än lagt upp dem för att se vilket jag ska ta,Liberum-weto ville ha som räckte till sin familj och sina gäster så jag får väl se vad jag kan knåpa fram,men det får bli i morgon jag gör det för själv så har jag mest suttit vid TV:n det var ju för IDOL sen Dr.House,vilket jag inte vill missa.Så dagen bara försvann i ett nafs och nu är det snart dags för sängen.jag önskar er alla en god natts som.Från "Kaksmulan"//Agath.

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Nej det var inte svårt att komma in, men inlägget ville liksom inte "fastna". Jag klickade och klickade och så fick jag meddelande ERROR. Som tur var kopierade jag det jag skrivit för när jag kom tillbaka var det borta. Jag klistrade in kommentaren och började om och då fick jag meddelande åtkomst nekad??? Så jag klistrade in det en 3:dje gång och fick meddelande Sevice failed eller något åt det hållet. Men 4:e gången fick jag in det. Trägen vinner vet du!!!
    GOD NATT!!

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Nu är det ny dag och jag ska gå ner till stallet och göra mina sysslor, precis som jag brukar göra på vinterhalvåret. Annars är det lugnt idag, inget speciellt att göra. Ska in till gymmet senare och ta ett pass igen. Den gula lyser idag och jag borde kanske borsta av Bounty all lera som han hade smörjt in sig i. I går var han för blöt men borde ha torkat nu. Jag vet inte vilken hagen han befinner sig i heller, för jag ser honom ingenstans. Troligen går han vid rihuset för det verkar fattas pinnar i han egen hage. Det märks väl när jag kommer dit ner.
    Du ska ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Hej Recurven!
    Ja jag har också upptäckt det varit något,jag har
    tex postat en komentar,så har jag varit på någons sida
    så finns den inte där.Men när jag sen tryckt på start
    så finns den där igen.Jag vet inte vad det är som gör
    det.Likaså när jag gjort ett nytt inlägg så måste jag
    logga in igen detta blev när de ändrade här.Det är lite
    irriterande det där.Men då förstår jag att det är så några
    som tittar in nu för tiden.
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Recurven!
    Ja Bounty kommer nog att möta dig med välkomsthälsning när du kommer.
    Lycka till med gymet idag,jag satt nyss i telefon med vårdcentralen,
    vet du jag fick inte tid förrän den 18/10 nästan en månad dit*suck*
    Ja faktiskt sålyser den här också,men väldigt svagt.Han har väl inte stuckit han verkar väldigt lydigt tycker jag.Så du tog inte in han igår hur läste jag egentligen?Nå du upptäcker väl var han är skulle jag tro.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Godmiddag!
    Jag hittade Bounty i ridhushagen igår, så han var där jag trodde.. Jag fick en riktig gnägghälsning när jag visslade på honom. Jag gjorde vad jag måste göra i stallet, var ut i hagen och borstade av honom värta leran. När jag sedan skulle gå hem ville han faktiskt följa med och brummade nästan lite ilsket när jag gick. MEn han blev nog nöjd att få komma in till maten senare. Han skulle få gå i sin hage idag var det menat men det gör han inte. Tjejen som skulle fixa stolparna gva väl F-n i det, det är ju tydligt. Bara dom får ha så är det bra och skiter i resten. Sånt irriterar mig som 17. Men hagen Bounty går i duger så länge, huvudsaken han är ute..
    Till bågskyttet så småningom annars är det lugnt på fronten.
    Ha en bra dag!
    PS. Är det bara jag som hälsar på nu mera??Ds.

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Ja det var väl därför du inte såg honom,tror jag det att han
    blev glad när han såg dig.Så du lämnade kvar honom i hagen
    när du borstat honom.Bounty blev väl besviken för du inte tog
    honom med dig in igen.Destu gladare blir han ju när du hämtar
    han till kvällen.Varför hade tjejen inte fixat stolparna
    då?Har hon sagt varför?Jo det förstår jag att du är.Tur att
    Bounty kunde vara i hagen så länge.Ja man får ju ta vara på
    dagarna ute tids nog är det inne för hela slanten.
    Ja du har ju det i kväll snygg buckla du vann.

    PS:Ja i stort sett är det nog du som kommer in och hälsar på.
    Men jag har inte varit så flitig jag heller en tid.DS:
    Jag önskar dig en bra dag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Tack - Jag har skrivit ut recept. Nu ligger dina recept samt på inlagd strömming i köket. Mvh LW

    SvaraRadera
  8. Hej Liberum-weto!
    Hoppas det är något som faller dig och frun +
    era gäster i smaken.
    Jag önskar dig en trevlig fredag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera