fredag 14 maj 2010

Ibland är de snurriga eller hur?

Som ni vet så väntade jag på ett duksett med servetter från hembakat,så idag när jag skulle gå min runda så tittade jag i brevlådan först det är inte alla Fredagar det kommer post men idag kom det rejält och så bara till lilla mej dessutom,ja ni ser rätt jag fick 2 paket och ett från ICA,men det är paketen jag ville visa,jag fick dubbelt så nu får jag ringa dem på Måndag och säga till dem att de skickat mej 2 paket med duksett,snurrigt inte sant.Så det är inte bara jag som kan bli snurrig.Idag blev min promenad inte så lång och ändå tyckte jag att jag gick ganska strongt,,,4811 steg 2,88 km,solen värmde så gott mot ansiktet och jag var genomsvett för det hade nog blivit lite varmare sen jag tittat innan.Jag önskar er en fortsatt trevlig Fredag.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Allt är OK! med mig..Allt är lite upp och ner här idag bara. Läs på bloggen..
    Varflr ska du ringa och säga att du fått 2 set. Det är väl deras problem... Det drabbar ingen fattig!! Jag skulle INTE ha gjort de i alla fall..
    Önskar dig en bra fredag i denna kvava hetta som varit idag. Åskvärme med ett annat ord...Men ingen åska (ännu).
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tittar in och vinkar.
    Sköt om dig.
    *kramis*

    SvaraRadera
  3. Hej Recurven!
    När jag var över hos dej så hade du inte skrivit något men det är ju ett par timmar sedan.Jo men rätt ska väl vara rätt lika väl
    som jag sagt att jag inte fått något och sen fick fel,jo jag vet att det är deras problem.
    Nej inte det heller men jag vill göra rätt för mej.Ja det har varit en varm dag,Jag kände den goa värmen mot ansiktet tror minsann jag fått lite färg haha.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Ginger!
    Ska ni iväg nu med husbilen?
    Vinkar tillbaka och
    önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramarom

    SvaraRadera
  5. Hej Agath
    Har du fått två set, men skulle bara ha ett??
    Inte behöver du ringa om det i så fall....Tacka o ta emot :-)))
    Hur har du haft det annars? Skönt med lite sol i ansiktet. Jag hoppas att vi får bättre väder i morgon, då ska vi vara ute hela dagen.

    Ha de
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Ja det låg två bruna påsar i vår brevlåda
    som kom med posten,som jag kollade på när
    vi kom hem efter åkturen,men tror du det
    blev endaste kort taget?Inte då...
    Men det var skönt att känna solens värme mot ansiktet men man blev ju fort varm förstås.
    Ja sambon pratade visst om att plocka fram
    grillen igen,får hoppas att det blir mer
    grillat i år än i fjol.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Kanske du fick två för att de klantade till det innan ;o) ?
    Låter härligt med eran värme, här är det bara 5 grader och ösregnar ...
    Men jag ska ändå grilla i kväll, grillen står under tak så det fixar sig.
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  8. Hej Doris!
    Haha tror du kan ligga till så?
    Idag har värmen sjunkit och stigit det är
    ingen ordning alls idag,ena minuten så regnar
    det och andra så skiner solen.
    Önska jag hade kunnat komma över på en visit*blink*
    Detsamma till dej
    och ha en skön grillkväll trots allt.
    Kramar
    //Agath

    SvaraRadera