torsdag 18 februari 2010

Ja det är väl bara att fortsätt med pekfingervalsen.

Ja inte är det världens enklaste att skriva pekfingervalsen,för man får hela tiden tänka på långeman så man inte stöter i mot.Nåväl idag är solen borta igen,ven var det som knyckte den tros?Jag vet inte om det kommer lite snö eller det bara kommer från träden lite svårt att att avgöra vilket.Det är -4 grader ute så där kallt är det ju inte får väl se vad som händer här idag.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Torsdag.//Agath.

10 kommentarer:

  1. Hej Agath! Än så länge är den ok. Sitter här med mitt
    morgonkaffe och försöker ta sats istället för att
    följa minsta viljans lag. Eller som Al Capone lär ha sagt ... Skjut inte upp till morgondagen det du kan
    skjuta ner idag
    (förståss påhittat... det luktar "Blandaren" :D )

    *kramis med hopp om att fingret läker riktigt fort*

    SvaraRadera
  2. Vi har haft både snöfall och solsken samtidigt stundvis men nu har både snöandet upphört och solen försvunnit. -7 har vi här...*brrr* Och jag fryser som vanligt....
    Är en frysen liten häxa jag ;)

    Ta det lungt med långeman nu idag så han läker ihop snart och du kan plita på som vanligt på tangentbordet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. du agaten
    ja talade me däktor angus såm sa så här
    de versta e om man skärar i de fingeret såm man petar i näsan me
    men sett på ett rött plåster så syns inte om de e blodat
    eller jipsa fingeret å bär oppfingeret me en sånn mitela å
    gå me en sånn rållator
    eller så bara blås på fingeret så jör de inte ont längre

    hunnrafemti kronår tack
    äh bara skojsa de kåstar inget för agater ju

    dåktor angus

    SvaraRadera
  4. Hej Ginger!
    Ja nu har du säkert kommit in på din 2:dra eller 3:dje koppp kaffe.Har som sagt ätit
    men,knäckerbrödet var godare än soppan.*ler*
    Den var ju kul.
    Ja jag hoppas också det läker fort det är jobbigt att behöva hjälp med att diska tex.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Ms Chevelle!
    Så ni har -7 grader.ja kanske mera nui eftersom det är en stund sen jag var här.
    Måste vila fingret lite ju*fnissar*

    Långeman vill hela tiden ner och hjälpa till att
    få ordning på orden haha
    Eftersom skäret är såmfint tror jag inte det ska vara för långvarit hoppas jag i alla fall
    jag har ju inte kunnat fördjupa mej i långemans
    bekymmer,inte än i alla fall.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Little angus!
    Nja jag vågar inte beta mej i näsan inte än
    förresten är det intre det fingreet jag använder då haha
    Lite jo bbigt är det att skriva med pekfingret och hela tiden hålla koll vad långeman gör haha
    Ja jag tror också att det gör mindre ont om man blåser på fingret.
    Ha en fin dag little angus.
    Kram från agaten.

    SvaraRadera
  7. Var glad att du har något finger kvar :D

    SvaraRadera
  8. Hej Gubben!
    Ja det är jag,men jisses så beroende man
    är av ett enda litet finger fast denn är lång.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  9. Jo, vi har så kallt och det har börjat snöa igen, känns lite som det aldrig ska ta slut.....

    Men men förhoppningsvis lär det bli vår en dag.... snart hoppas jag!

    Det är omständigt när man inte kan greja som man är van, jag ska blåsa på fingret så det läker snabbare....
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ms Chevelle!
    Vi har inte så många grader ungerfär-5 grader nu i kväll.
    Ja det får vi hoppas på att den kommer snart,det blir kallt att åka till blåkulla
    annars,fy attan man bli förkyld för mindre...

    Ja ett par gånger har långeman varit nere och smakat på bokstäverna men tur man inte behöver trycka som man gjorde på de gamla maskinerna
    Ja tack vi får hoppas det läker snabbt jag kände du blåste.*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera