söndag 21 februari 2010

Idag är det Söndagen den 21/02-2010

Hej på er,ja snö kan vi ju inte klaga på att vi har fått,men en sak jag inte förstod varför han som körde snökrapa tog den snö som låg på vår uppskyfflade kant från utsidan och la den på insidan,lite sjukt tycker jag för det är ju vägverket som ska hålla bukt ppå kanterna.Men så här såg det ut i alla fall








Och så här på andra sidan,nu ska vi strax ut en runda för sambon vill se hur det är framkomligt,varför fråga mej ej.Men i vilket fall som helst ska vi strax ut,bara en liten runda.










Denna högen ja det var ju vår egen sidan men behövdes komma bort så sambon kan köra bilen.Vad jag är glad jag handlade mat häromdagen så vi inte behöver tänka på det,kanske blir det en eller annan bild också vi får väl se....








Jag tog bort de andra bilderna för jag hade fått med något jag inte ville så det blev dessa bilder istället,vi har -13 grader här idag och just nu så skiner solen......Jag önskar er en trevlig Söndag.Kram till den som vill ha.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Håller med dig fullständigt beträffande snön.
    Men solen visade sig visst hos dig också. Det var skönt. Man får verkligen leta efter saker att glädjas åt, när det gäller vädret....

    Kramar
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    nu har jag fotat all våran snö.. Du har nog kanske hälften av vad vi har... Kolla själv!
    Ha det så bra!!

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne!
    Ja ska vi lägga in en protest,
    tror du det hjälper?
    Ja den har ju gjort det och det är
    ju skönt.Har några bilder med mej hem
    men inte på snön*ler*
    Jag önskar dej en trevlig Sondag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ok ska över och titta,jo det
    betvivlar inte,såger du att ni har
    mer snö så är det ju så.Men det är nog
    min första vinter häruppe som jag kan
    kalla vinter.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Lustigt vad något som vi ogillar så skarpt hägrar i våra bloggar :)
    Men det är väl just därför.... fina vinterbilder iaf.... :)

    Nu har det krypit ner på termometern och är -20*brrr*
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ms Chevelle!
    Ja g som älskar snö,nu får jag väl på pälsen*haha.
    Ja ren snö är vacker,men även där finns gränser.
    Ja vår temperatur är -22 så vi har lite kallare
    men bara lite*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera