onsdag 30 december 2009

Jag önskar er alla en god natt.



Ja som ni ser så älskar jag vintervyer orörd snö gillar jag mest för när sen vägskrapan/plogen har kört upp sina vallar så är den genast smutsig ser inte alls så kul ut,när vi var och handlade hade det börjat mörkna så det blev inget kort,men jag såg ett underbart träd med frost det stod så vackert så hade solen lyst så hade jag tagit kort på den för den tål att se på.Nu är det snart dags för sängens ska bara starta videon först.Jaag önskar er alla en god natts sömn,för i morgon blir det uppsittarkväll.Godnatt önskar "Kaksmulan"//Agath.

22 kommentarer:

  1. Här har det varit -13 grader i dag och massor med snö, ska visst fortsätta vara på det viset *suckar* ...
    Har varit ledig i dag men i morgon kväll är det kvällspass och det blir 4 sådana i rad ...
    Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och tack för det gamla !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  2. Det har varit väldigt hög luftfuktighet i dag. Mycket rimfrost i träd och buskar. Hoppas på solglimt i morgon. Då kan det bli fina fotografier. God Natt nu och Sov så Gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Och jag önskar dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!!!

    Må 2010 bli det bästa året hittills! För alla!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Agath

    Tackar för den fina Nyårshälsningen..det värmer.

    Jag hoppas att 2010 ska bli ett bra år..kanske en del av våra drömmar går i uppfyllelse!

    Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År

    xxx

    SvaraRadera
  5. Hej Agath!

    Jag kikar in här idag för att önska dig ett GOTT NYTT ÅR 2010!

    Hos mig är det tio minusgrader idag. Vi har kanske 10 cm snö och fantastisk rimfrost. Det är en ovanligt vacker nyårsafton idag!

    Jag önskar dig allt gott, Agath.

    Nyårskram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt År, Agath!
    Hoppas din nyårsafton blir trevlig. Vi skall till lasses kusin på middag, det skall bli trevligt. Lugnt och skönt. Vi fick ett Alfapet-spel av Tomten, som vi skall spela efter middagen.
    Massor av Nyårskramar skickatr jag till dig.
    Hälsningar från en mycket lat, bloggare!

    SvaraRadera
  7. Agath!

    Gott slut och Gott nytt:)

    Gott Nytt År!!
    Ät gott och njut
    Kram

    SvaraRadera
  8. Godmiddag!
    Nu har den gulat kommit fram, synd bara att den inte värmer så mycket..
    Ska snart gå ner till stallet nu och fixa. Ska fortsätta med mina pilar sedan så de blir klara. Har bara fjädrarna kvar att sätta dit nu.
    Önskar dig ett Gott slut på denna dagen och ett riktigt
    GOTT NYTT ÅR!

    PS. Vill inte ta risken i natt med att ha datorn uppkopplad, förra datorn pajade ju vid midnatt. Ds,

    SvaraRadera
  9. Hej Doris!
    Vi har bara -7-8 grader här men världen
    utanför fönstret ser frusen ut.Men någon
    mera snö har vi inte fått.
    Så du ska jobba i nyårshelgen,ja de sjuka
    och gamla behöver ju hjälp oavsett det är
    sommar eller nyår.
    Jag önskar dej ett Gott ytt År.Jag hoppas
    2010 ska bli ett bra år.
    Nyårskram.

    SvaraRadera
  10. Hej Starry-eyes!
    Ja det har väl det,tänk bara om solen hade
    tittat fram så hade det blivit fina bilder
    många träd är så vackra just nu.
    Jag önskar dej en Gott Nytt År 2010
    Nyårskramar.

    SvaraRadera
  11. G'day Agath
    Såg att det visas filmen "Dirty Dancing" på Svensk tv1 kl 13.55 idag torsdag.
    Men du har den troligtvis inspelad tidigare.
    Bästa hälsningar från
    Ian

    SvaraRadera
  12. Hej Kojiki!
    Det var så lite så.
    Ja jag hoppas 2010 blir
    ett bra år önskar jag alla
    ska få.
    Ett Gott slut På det gamla Året
    och Ett Gott Nytt År.
    Nyårskram och xxx

    SvaraRadera
  13. Hej Maskroskvinnan!
    Ja minusgrader har vi nog alla i Sverige,
    fast sen skiftar det hur kallt vi har,beroende
    på var vi bor i Sveriges avlånga land.
    Vi har inte så många grader här-7-8 mer tror
    jag inte vi har.
    Jag önskar dej Ettt Gott Sluty På det gamla året
    och ett riktigt Gott Nytt År 2010.
    Vad det känns skönt att skriva.
    Nyårskramen

    SvaraRadera
  14. Hej Lia!
    Ja vi får hoppas att det blir ett bra år
    för alla.
    Att du varit en lat bloggare det vet jag inte
    du har haft så mycket kring dej inte sant?

    Jag önskar dej Ett Gott Slut på det gamla året
    och Ett Gott Nytt år.
    Nyårskramar

    SvaraRadera
  15. Hej Wolmer!
    Ja vi får hoppas det blir så.
    Jag önskar dej Ett Gott slut på det gamla året
    och Ett Gott Nytt År 2010.
    Nyårskramen

    SvaraRadera
  16. Hej Mia!
    Jag sitter är mätt och trind
    efter att doppat i grytan...igen

    Jag önskar dej Ett Gott Slut på det gamla året
    Och ett riktigt Gott Nytt År 2010
    Nyårskramar.

    SvaraRadera
  17. Hej Recurven!
    Lyckos dej som har solen att se här är det bara
    grått och vitt hade vi inte ett gult hus på andra sidan kunde man tro att det var svartvit vy jag tittade opå.
    Jag glömde titta klockan 22 nånting på månförmörkelsen,kom på det för sent.
    Så du har lite arbete med dina fjädrar till
    pilarna idag.
    Jag önskar dej en Gott Slut på detb gamla året
    Och Ett Gott Nytt År 2010
    Nyårskramar.

    SvaraRadera
  18. Hej Ian!
    Ler lite,för den filmen köpte jag när jag
    slitit ut den jag hade spelat in,till slut
    så köpte mina barn musiken som gick i filmen.
    Bara för jag inte skulle slita ut den också.
    Men tack för du talade om den den är värd att
    se om och om igen.
    Jag önskar dej Ett Gott Slut på det gamla året
    och Ett Gott Nytt År 2010
    Nyårskram

    SvaraRadera
  19. Gott Nytt År kära Kaksmulan Agathen.

    Vilka fina blommor du har och vilken fin vinterbild du fotat!

    Många kramar gumman.

    SvaraRadera
  20. Hej Ninasol!
    Bilden har jag inte tagit själv,men visst
    är det väl vackert med orörd snö.Eller du
    menade inte bilden i inlägget?
    Jag önskar dej Ett Gott slut på det gamla året
    och Ett Gott Nytt År 2010.
    Nyårskramar.

    SvaraRadera
  21. Tittar in för att önska dig ett GOTT NYTT ÅR! Hoppas du får ett fint 2010!

    Kramar från Suss & Bröderna Bus

    SvaraRadera
  22. Hej Fuschia!"
    Ja jag hoppas 2010 går i glädjens tecken.
    Jag önskar dej Ett Gott slut på det gamla året
    och Ett Gott Nytt År,önskar jag dej och
    bröderna Bus
    Nyårskramar.

    SvaraRadera