lördag 7 november 2009

Nu gott folk så är det dags för sängen,godnatt.

Ja så har man tittat på körslaget,blev faktiskt förvånad att det var TEAM Stefan som blev kvar,TEAM Ola var ju ganska given,så nu är det sista gången nästa vecka vart har alla dessa sex veckor tagit vägen?Satt efer Körslaget och skulle titta på ett av mina inbspelade band,och sen drog jag tillbaka för att jag skulle ha 2 timmar för i morgon,för morgondagen kommer vi nog inte hem så jag kan titta på något avsnitt..men nästan 2 timmar är bara skräp för det går inte att se vad som spelats in,fy vad jag är less på att det är så.Sen vi varit tvungen att köpa oss parabol eller något annat som i vårat fall tog boxer,för jag tycker det ser så trist ut med parapol på vartenda hus.Nåja nu vet jag att jag har räddat morgondagens natt,får väl hoppas att det löser sig,annars får jag ta kontakt med boxer och fråga varför det helt plötsligt blev så.Det har säkert varit så i minst en vecka,fast jag har klarat mej hyvsat till 2 dagar sedan.....Nu ska jag skuffa i säng och läsa en stund,så godnatt sov så gott önskar "Kaksmulan"//Agath.

6 kommentarer:

  1. God morgon agath. Den varma smörgåstårtan var väldigt god. Jag tillsatte även räkor. Min man hade aldrig smakat varm smörgåstårta förut och vid första (något misstänksamma) tuggan spärrade han upp ögonen och sa Oj!
    Egentligen skall brödskivorna penslas med smält smör också. Det har jag dock uteslutit i receptet. Visserligen blir tårtan vansinnigt god, men jag tycker att den är tillräckligt fet ändå, med både majonnäs och grädde. Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Trevlig Söndag på dig...) Ska iväg och handla .lite nu..det är ju Farsdag ,så Rogers dotter kommer hit ..ha det gott kramar!

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Ja, här är det som vanligt. Fast på en pumkt är det annorlunda. Jag har ingen Far att ringa till i år och gratta. Annars ska jag gå ner till stallet och fixa som jag brukar. Det verkar inte regna nu längre.
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  4. Godmiddag Lia!
    Jag får nog åka till dej nästa gång du gör en.
    Om jag förstod på din man skulle den vara supergod.Hur många gånger har du gjort varm
    smörgåstårta?
    Vi ska strax åka nu så jag bara hastade in en sväng.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Godmiddag Mary-Louise!
    Ja det är ju det idag,brukar du köpa
    en present till din sambo?
    Jag har gjort det ´förr om åren,men i år verkar
    det bara vara bortom brotom.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Godmiddag Recurven!
    Nej det har inte jag heller,men det rullar
    på för dem som har.Min far gick ju bort 1975.
    Så han blev inte pensionär...Men får hoppas
    att nästa vecka kan sätta en blöomma på graven.
    Ja du har Bounty att kela med,det är väl gott.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera