måndag 16 november 2009

Nu är det strax dags att bänka sig vid TV:n.

Ja då är man mätt och belåten,maten blev god fast lite sen.Ja så har jag då varit hos TV-killen ja billigt blir det ju inte,de vet nog att ta betalt för tjänster de gör.Vi ska ha denna tills vi bestämt oss för om vi vill ha den jag har på prov eller det blir en inspelningsbar digiotalbox,jag frågade också om TV vad det kostar med inbyggd digitalbox.Man vet ju aldrig när min nuvarande TV lägger av.Jag har ju haft den sen ett tid innan jag bröt min fort och det var 2002 så den har ju ett par år på nacken.Men vi får väl se vad det lutar åt.Hur många brukar titta på Tina Cookalong,jag tycker inte det är så gtrevligt som när honhade det själv.Nu ska det vara andra som lagar ihop med Tina,,,men nej det gillar jag inte,Tina behöver ingen extra reklam hon är bra som hon är.Eller ska hon försöka efterlikna Martha i USA.Ha en fortsatt trevlig Måndagskväll//Agath.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du skall unna dig en ny TV med allt i ett...
    Nattikram:-)

    SvaraRadera
  2. Anne-Sofie!
    Vi får väl se vad det lutar åt.
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera