torsdag 26 november 2009

Ja så har jag varit och hämtat mina skor...

...nu sa handlaren att nästa gång jag hämtar ett paket så kommer de att slå en signal till min mobil för även de här lapparna kommer att försvinna,ska inte posten göra något nu mera..Men jag förklarade för hponom att då fick de minsann sätte upp en 3G mast till för vi har så dålig teckning hit.Vi har sen varit i Alingsås på Maxi där och där fick jag tag på Navelina skönt att det är något ställe som fungerar.Ni skulle bara sett så många skinkor de hade i affären färdigkokta,har vi kunder gått över mer och mer att köpa färdigkokta skinkor?Det vill jag inte ha för jag vill koka min skinka själv,Lutfisken har kommit i diskarna,så nu är den stora julhandeln i gång,men jag såg inte att de har fått in Holländsk Edamer än förstås det är ju ett måste på mittt bord i alla fall,fast det bara är jag som äter den.Men så njuter jag destu mera.*ler*Såg i bladet på Maxi att den mobilen jag har Nokia såldes där för 199 kronor,men jag gav inte så många hundralappar mer för min och det är väl ett par år sen...tiden springer i väg så fort så jag blir helt ställd på när,var eller hur länge sen det var.Jag önskar er en fortsatt trevlig Torsdagskväll.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej Agath
    Håller med dig om att den Holländska edamern är ett måste, så här till jul. Har redan börjat "karva" på den första, mmmmm så gott.

    Kram till dig
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Har du redan fått tag på Holländsk Edamer,
    det är mer än jag kan skryta med.Men Navelina
    Apelsinerna fick jag ju fatt i.
    Eftersom kvällen är så långt gången.
    så önskar jag dej enn trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera