måndag 2 november 2009

Idag blev det ingen promenad....

....dock blev det en slappardag framför TV:n,och mat hade jag i kylskåpet så jag har haft det ganska mysigt ändå.Nu ska jag strax sätta mej i soffan igen för att titta på CSI,så nu får snart sambon ta ut sin Hyacint ur DVD:n,det är ju ändå bara inspeladfe program men mitt går på kanal 5 så jag hoppas att TV:N låyter bli att hoppa och göra små rutor,för då skriker jag högt.För så har den gjort nu i flera dagar i etapper.Först ska jag gå ut och ta mej en kopp kaffe,och sen sägtta mej till ro...Ha det så gott mina vänner.En trevlig Måndagskväll önskar jag er.//Agath.

10 kommentarer:

  1. Godkväller!
    Här var det hemskt mörkt på himlen men inget blött har kommit, blåst halv storm också, så det var kallt ute. Har ägnat eftermiddagen till de där armskydden och gjorde en tabb också. Nu ska jag ta med dessa till bågskytte i morgon och se så det passar på ungarna innan jag syr ihop resårerna. Hästarna har fått sin kvällsmat så nu har jag kväller för denna dagen. Har letat fram min recurvbåge och dammat av den lite. Ska prova skjuta med den i morgon. Ska bli spännande och se hur det känns..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jaså det är Du som skrivit på min blogg :) Jag har haft lite svårt för att gå in på din blogg eftersom jag blir sugen på kakor :)
    Så trevlig dag du haft, vila det behöver man ju ibland/carola

    SvaraRadera
  3. Hej Recurven!
    Ja idag har inte varit någon ljus dag precis,
    här har varit lugnt från storm,men det har
    regnat,och sambon sa det kom blötsnö när han
    antingen var på väg hem eller till sin mor.
    Jasså det är därför som du har varit oanträffbar*ler*
    Ja det är väl ett tag sen du sköt med recurvenbågen eller hur?
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Carola!
    Ja jag läste vad du skrev i Fjäderlös Tvåfotings
    blogg och tittade hos dej,så jag kunde inte låta bli att lämna en kommentar eftersom du är småländska*ler*
    Ja det behöver man verkligen ibland,och i dag blev det en sådan dag.

    SvaraRadera
  5. Min ädelsten!

    Synd att du inte har rätt sorts fotsalt. Hoppas att kvällen ändå varit "givande" och att natten ger dig lugnets drömmar.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. PreddieTigern!
    Ja den andra saltet var mycket bättre jag får väl
    in i en scholaffär så kanske jag får tag på rätt sort.
    Ja vi får väl se om natten blir lugn.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Godnatter!
    Snart ska sängen min få lite sällskap men vill först önska dig GODNATT!
    Jaha du, det är ganska precis ett år sedan jag började med långbågen, så dt är ett tag sedan. Men det ska bli kul att prova igen.
    Ha de lugnt nu och godnatt igen.
    Somna till fågelkvittret som finns på din blogg igen.

    SvaraRadera
  8. Recurven!
    Jag ska också strax gå till säng,
    ska bara starta videon sen blir det sängen
    Är det så länge sen du skaffade dej långbågen?
    Jag önskar dej en god natts sömn
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  9. God Natt och Sov så Gott!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej Starry-eyes!
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera