onsdag 11 november 2009

Godnatt nu smiter jag till sängs.

Jag får väl se hur detta blir inspelat som jag gör nu,i vilket fall som helst så kommer TV-killen tillbaka i morgon för att titta så allt står rätt till.Bara man inte blir sjuk på kuppen för han hostade och lät allmänt förkyld,ni somn haft eller vet något om svininfluensan hur börjar den?Börjar den med hosta och förkylning eller är det bara att hålla sig ett par meter i från honom,jaja vi får väl se hur motaglig jag är.Godnatt sov så gott önskar "Kaksmulan//Agath.

10 kommentarer:

  1. God Natt, Agath! Sov så gott! Hoppas att han kan fixa till TV:n i morgon.
    Kramkrfam

    SvaraRadera
  2. Just det! Håll dig på avstånd och torka av det han tagit i med något defincierande på när han gått. Samma gäller förståss din sambo. Man kan ha otur. Annars är det ju tur att problemet fixas :)
    Sov gott!

    *här kommer torsdagskramen*

    SvaraRadera
  3. Godnatter!
    Vill bara tala om att jag blev godkänd på kursen, så nu är jag godkänd klubbtränare...
    Hörs i morgon, senare i dag blev det visst!!

    SvaraRadera
  4. Hej Starry-eyes!
    Han har precis gått,han hade en nu digitalbox
    med sig,så nu skulle vi prova den i ett par dagar,sen får vi väl se vad som händer.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Ginger!
    Ja nog höll jag mig på avstånd,han snörvlade
    så man vet ju inte vad som blir,och vi var och hämtade servetten som var defincierande att torka på de ställen som han varit på,jodå min sambo har panisk skräck för bakterier så han
    behöver jag inte ängslas för.Vi får väl se
    hur det blir,ny digitalbox gör att man måste tänka om.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Grattis,grattis...får jag säga då,jag kunde först inte begripa varför det var så tysr om
    dej igår.Ja så sent brukar du inte vara här*ler*
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Får verkligen hoppas att ni klarar er från förkylning/influensan. Det är inte lätt i början med nya tekniska under. Det tar sin lilla tid innan man är sams med dem. Men lycka till och hoppas att det går bra.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Starry-eyes!
    Ja vi får väl hoppas det,i alla fall torkade vi allt han hade tagit i,luften är lite svårare att torka bort.Men man får väl hoppas på försynen.
    Ja nu så ska den visst slå på sig själv,då kan man ju undra?Eftersom då vi åker någonstans om det så är bara till affären så bryter sambon strömmen på allt.Kanske inte får igång den alls sen?
    Men det återstår att se.
    Men krångligare verkar det vara.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Agath!
    Tack, det kan behövas.
    Jaså, jag har märkt att reklamen har försvunnit tillfälligt ibland. Så jag hoppas att det inte är permanent, fast helst vill jag bli av med reklamen helt. Kanske läge att byta bloggställe igen..
    Alias och bloggen ska inte påverka varandra, vad jag vet, om du gör rätt..
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  10. Hej Carina!
    Det var så lite så...
    Jo jag såg det när jag var inne på passagen
    igår,den var försvunnen för flera stycken.
    Men jag hann inte säga mer än till dej tror
    jag förrän den rätt var det var kom tillbaka.
    Bara du tala om vad du går,vill ju så gärna ha
    kontakt med dej.
    Nej jag tycker inte det,jag har ju en del vänner som inte har blogg,men man vet aldrig med passagen.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera