måndag 26 oktober 2009

För en stund sedan sken solen upp.

Men jag vet inte om sambon skrämde bort det för han ropade när jag var i lådan för att ta fram rena kläder så jag såg inte den där glimten och nu verkar hon vara puts borta,men jag hoppas att hon kommer fram en stund till innan hon ska gå ner.För som alla vet så är dagen kortare,ja jag vet det beror på när man hasar sig ur sängen förstås.Men nu sitter jag här och är nyduschad och har sveda i ögat,det kvittar hur hårt man blundar så nog kommer det in lite schampoo sonm irriterar.Medan jag satt här förrut och hade tagit min tablett,såg jag det enorma arbete Kojik har gjort till mej.Tack rara Kojiki.Kram till den som vill ha..Ha en skön Måndag.

10 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Ja, det var en stund som jag trodde att solen skulle komma fram men det blev regn istället.. Fast nu är det uppehåll.

    Kojiki är verkligen väldigt duktig, det har jag sett med mina besök.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Du är så rolig Agathen.

    Skölj bort schampot i ögat nu meddetsamma.
    Annars svider det för mycket.

    Och smält smör på spisen du men kolla läget ordentligt. (Ja, du vet vad jag tänker på)

    Kramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  3. Godkväller!
    Har varit inne i stan och trängs bland massa folk. Det är sååå jobbigt! Och dimmigt när vi körde hem igen. Hälften har vi väl glömt i all trängsel, men denna vecka ska vi till stan flera dagar så det löser sig nog ändå. Nu ska vi snart gå ner till stallet. Sedan ska vi äta lite för det har vi inte hunnit med. Äter vindruvor så länge..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. HIHIHI jasså du håller till i "lådan" du *skratt' Ja ..alla ställen är bra att vara på eller hur...nä.skämt åsido. vi ser då ingen sol här ..dimmigt och regnigt huga då.. ha det gott vi hörs..kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Carina!
    Ja jag såg solen en stund jag också
    när vi var ute och åkte.Något regn
    har vi inte sett idag,det var skönt.
    Oja Kojiki är väldigt duktig och har ett
    stort tålamod med mej i alla fall.*ler*
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Ninasol!
    Haha du tycker det,jisses vad det sved,
    när jag fick schampoot i ögat.ja du för att
    inte tala om smöret*viskar tyst*
    Hoppas du mår okey nu,tittar in om en stund.
    Jag önskar dej en skön Måndagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Recurven!
    Nja vi har också varit ute,men jisses så rörigt de har det överallt,men idag blev det äta ute.
    Men jag skulle bara ha hushållspapper,och lite
    mjölk.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Mary-Louise!
    Ja jag skulle plocka fram rena kläder
    för jag skulle duscha,ja du vet.Ja det
    ärt bra att vara i lådan bara inte
    när solen tittar fram haha.
    Jag önskar dej en skön Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Apropå lådan..så ere strax dags att lägga sig i lopplådan...hihi...sängen alltså...natti natti
    :-0)

    SvaraRadera
  10. Hej AnneASofie!
    Jag fastnade i Lådan denna gången med
    haha men inte i byråplådan utan dumburkslådan.
    Godnatt sussa gott.
    Kramar

    SvaraRadera