måndag 19 oktober 2009

Faktisk var dagen inte så dålig ändå.

Jag som sa vi hade så grått väder idag,men det dagen har faktiskt bjudit på mycket sol,på sina håll så syntes det att det nyss regnat men solen sken,det var väldigt svårt att titta på gatan för solens sken studsade tillbaka mot en inte hjälpte det att man hade solskyddet nere....Nåja nu har jag och skorna kommit hem,jag får nu känna mej fram och se om de känns rätt,lite kläm i tårna är det allt, så det var en befrielse att bli av med dem.Men det är väl så med allt nytt man måste vänja sig sakta men säkert,så ska det kanske fungera,Hoppas det i alla fall. Ha en fortsatt bra Måndag.//Agath

4 kommentarer:

  1. Alla skor ska ju gås in så du kanske får ge det lite tid och ta små promenader åt gången.....

    SvaraRadera
  2. Hej Cayenne!
    Jo jag vet ju det och det verkar som jag blivcit känsligare i skinnet sen jag fick hälsporren och så är skorna hårda också.Så jag
    sa till honom på verkstan att jag behövde mer än 5 minuter på mej för
    att känna efter.
    Ja små promenader får det bli nu i början.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Men nu gick det BRA ..skönt ,jag blev nästan lite orolig *skratt* Nu har jag "klistrat " nu dig oxå...*L* Hur är det min din fot då...? hu här är det kallt nu ,men ingen snö än...Ha det gott min vän..kramar..!

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Jo det tar väl lite tid innan jag gått
    in skorna eller får jag ta en vända till vi får se,jag ska ju på en röntgen snart också så vi får
    ta det lilla lugna.
    Ha det gott du också.
    Kramar.

    SvaraRadera